|
|
|
Ürün Adı |
: |
Online Canlı Web Konferans, Toplantı (E-Meeting) Sistemi |
|
Lisans |
: |
Sınırsız Kullanıcı Erişimi |
|
|
|
Ürünün fiyatı, ekran görüntüleri, kullanımı, raporlama seçenekleri, yönetim paneli,
garanti koşulları, teknik destek, kuruluşunuza özel ek modül(ler) ekleme talebi ve
diğer ayrıntılı detay bilgileri ürünün demo talebine istekte bulunulduğunda
sunulacaktır. |
1 ) Online Canlı Web Konferans, Toplantı (E-Meeting) Sistemi Nedir ?
|
|
Orta ve büyük ölçekli kuruluşların her türlü Online Canlı interaktif toplantı ve
konferans aktivitelerini internet üzerinden dışarıya açılımı veya kurum içi
intranet yapısın da gerçek zamanda görüntülü ve sesli olarak gerçekleştirmeleri
için geliştirilmiş bir sistemdir. |
|
2 ) Online Canlı Web Konferans, Toplantı (E-Meeting) Sistem Özellikleri :
|
|
Konferans veya Toplantının İşleyişi: |
|
|
Birden fazla sanal konferans veya toplantı odalarının oluşturulması, |
|
|
Her bir sanal konferans veya toplantı odasına birden fazla
kişinin katılımı, |
|
|
Görüntülü, sesli, yazışma tabanlı aynı zamanda görüntülü sesli ve yazışma
tabanlı konferans veya toplantının gerçekleştirilmesi, |
|
|
Konferans veya toplantı sahibinin katılımcı kişilere söz hakkı vererek konferans
veya toplantıda sunum yapma imkanı vermesi, |
|
|
konferans veya toplantı sahibi istediği katılımcının görüntüsünü ve sesini açıp kapatması, |
|
|
Sanal tahta kullanımı ve konferans veya toplantı sahibinin veya katılımcının hazırlamış olduğu popüler .doc , .pdf ,
.ppt , .jpg uzantılı konferans veya toplantı içeriği dosyalarının sanal tahta oramın da, sunum
malzemesi olarak kullanılması, |
|
|
Konferans veya Toplantı Programı ve İçerikler: |
|
|
Konferans veya toplantı odasına katılımcıları erişimi sunum
dokümanlarına erişimi güncellemesini ilgili
konferans veya toplantı
odası sahibi tarafından yapılacaktır, |
|
|
Konferans veya toplantı odasına katılımcıların erişimi sunum
dokümanlarına
konferans veya toplantı sahi ve katılımcının kendi profil panelinden erişimi, |
|
|
Sosyal Paylaşım ve Profiller: |
|
|
Konferans veya toplantı odası sahibi ile katılımcıların profillerinin görüntülenmesi ilgili
herkesin
kendi profilini düzenleyebilmesi, |
|
|
Konferans veya toplantı odası sahibi ve katılımcıların birbirleri ile mesajlaşmaları ve dosya paylaşımı, |
|
|
Yoklama Sistemi: |
|
|
Yoklama sistemi, konferans veya toplantı odası sahibi ve katılımcının hangi tarih ve saat de sisteme
girdiği ve ayrıldığı bilgilerinin tutulması ve performans değerlendirme sistemi
uygulamasından ilgili tarih aralığı raporlarının alınması, konferans veya
toplantı odası sahibi ve katılımcıları
filtreleme seçeneği ile de detaylı rapor alma seçeneği, |
|
3 ) Kuruluşunuza Artıları:
|
|
Daha az zaman içerisinde daha fazla toplantı yapabilme olanağı |
|
|
Doğru ve eksiksiz karar alma ve karar verme süreçleri hızlanır, |
|
|
Kuruluşunuzun önemli pozisyonlarındaki kişi ve kişilerin etkinliği ve
üretkenliği artmaktadır, |
|
|
Gerçek toplantı ortamındaki ulaşım ve mekan masraflarında önemli derecede azalma
görülür, |
|
|
Konferans ve toplantı maliyetinde tasarruf sağlanması, zamandan ve mekandan tasarruf
sağlanması, |
|
|
Gerçek konferans veya toplantı ortamında olabileceğinden daha fazla kişiye ulaşılması, |
|
|
Dışarı çıkmada güçlük çekenlerin (özürlülerin) konferans veya toplantıya katılım
imkanı, |
|
|
Kişilerin zaman sıkıntılarından dolayı konferans veya toplantıya katılımı sağlama imkanı, |
|
|
Konferans veya toplantının veriminde ve kalitesinde artışın sağlanması, |
|
|
Hem işitme hem de görsel tasarımlar ve sunum içerikleri yoluyla konferans veya
toplantıda
artışın sağlanması, |
|
|
Kesinti olmadan, zaman tanımadan ve sınır tanımadan konferans veya toplantı
düzenleme imkanın verilmesi, |
|
|
Konferans veya toplantı odası sahibi ve katılımcıların iletişimleri
verimlilikleri takip edilerek, hatasız
değerlendirilmesi, raporlanması, |
|
|
Konferans veya toplantı odası sahibi ile katılımcıların mekanları farklı olsa dahi; Internetin olanakları ile
veya karşılıklı iletişimin sağlanması, |
|
4 ) Kurulum, Sisteme Erişim ve Yönetim Paneli Özellikleri:
|
|
Sisteme erişim ve kullanım kullanıcı adı ve parola sistemi ile
gerçekleştirilecektir. Bu kişiler kullanıcı adı ve parolaları ilgili önceden
tanımlanarak hesap oluşturulacak bilgileri ise e-posta adreslerine
gönderilecektir kullanıcı adı hariç parola kendi kişisel parolasını değiştirme
hakkı verilecektir,kullanıcı adı ve parolası unutulması durumunda sitemden talep
etmesi ile e-posta ile ilgili
kişiye e-posta ile kullanıcı adı ve parolası
hatırlatılacaktır, |
|
|
Kurulum ve kullanım aşamasında: Kurulumu istenirse kurum içi intranet yapısında,
istenirse internet ortamında yer ve mekan sınırı tanımadan kullanıma açılabilir. |
|
|
Konferans veya toplantı odası sahibi ve katılımcıların; sanal konferans veya
toplantı ortamına ve yönetim paneline erişimi
bilgisayarlarına herhangi bir yazılım kurulumu yapmasına gerek kalmadan Internet
Explorer, Mozilla , Opera , Google Chrome gibi popüler internet tarayıcılarla
erişimi mümkün olmaktadır |
|
|
Katılımcılar sisteme Cep telefonu , PDA veya diğer mobil cihazlar ile erişecek
ise katılımcının mobil cihazında; Android işletim yüklü ise mobil cihaz ilede
konferans veya toplantı ortamına dahil
olabilecektir, |
|
5 ) Kullandığımız Teknolojiler:
|
|
Java-JSP Programlama dili ve Linux işletim sistemi sunucu alt yapı sistemi ve MY
SQL veri tabanı |
|
|
.Net C#-ASP.net Programlama dili ve MS Windows işletim sistemi sunucu alt yapı
sistemi ve MS SQL veri tabanı |
|
|
Cep telefonu , PDA ve diğer mobil cihazlarda Android işletim sistemi desteği |
|
6 ) Tasarım Özellikleri:
|
|
Tasarımı standart olmakla birlikte kuruluşun logosu, iletişim bilgileri ve
kuruluşun özel renkleri varsa tasarım genel yapısı bu renklere çevrilecektir, |
|
7 ) Hizmet İçi Eğitim:
|
|
18 saatlik bir hizmet içi eğitim sonrasında kuruluş bu sistemi kullanabilecek alt
yapıyı kazanmış bulunacaktır. Sistemin teknik kullanımı ile ilgili interaktif eğitim
videoları verilecektir. |
|
|
|
|