|
|
|
Ürün Adı |
: |
İş Takip, Arıza Kayıt, Çağrı Merkezi Programı |
|
Lisans |
: |
Sınırsız Kullanıcı Erişimi |
|
|
|
Ürünün fiyatı, ekran görüntüleri, kullanımı, raporlama seçenekleri, yönetim paneli,
garanti koşulları, teknik destek, kuruluşunuza özel ek modül(ler) ekleme talebi ve
diğer ayrıntılı detay bilgileri ürünün demo talebine istekte bulunulduğunda
sunulacaktır. |
1 ) İş Takip, Arıza Kayıt, Çağrı Merkezi Programı Nedir ?
|
|
Orta ve büyük ölçekli kuruluşların İş takip, arıza kayıt, müşteri hizmetleri
destek
gibi durumlarının kayıt altına alınması talepler açık, kapalı, işlemde,
tamamlandı, reddedildi gibi durum bilgilerinin talep ile ilgili kişi tarafından
talebe müdahelesi sonrası düzenlenmesi ile internet üzerinden dışarı açılması veya kurum içi intranet yapsın da
kullanımı ve detaylı raporlama seçenekleri ile verilere erişimi için
geliştirilmiş bir programdır. Program modüler yapıda olduğundan kurumsal web
sitenize entegresi de yapılabilmektedir. |
|
2 ) İş Takip, Arıza Kayıt, Çağrı Merkezi Program Özellikleri :
|
|
İlgili iş takip, arıza kayıt ve müşteri hizmetleri destek durumlarının
kurumsal yapıda intranet ortamında kendi çalışanları arasında kullanımı mümkün
olmaktadır, |
|
|
Internete açılması durumunda müşterilerin hesap oluşturmaları veya var olan
hesapları ile arıza talepleri , iş talepleri ve destek taleplerinin
alınabilmesi, |
|
|
Çağrı merkezleri tarafından telefon ile yapılacak kayıtların ise kişi kartı oluşturularak istenilen arıza
talepleri , iş talepleri ve destek taleplerinin kayıt altına alınabilmesi, |
|
|
Arıza talepleri , iş talepleri ve destek taleplerinin kayda alan kullanıcıların birbirinden ayrılarak
kayıt işlemini yapabilmesi, |
|
|
Her bir kullanıcının sadece kendisi ile alakalı arıza talepleri , iş talepleri
ve destek talepleri ile ilişkili olması,
Taleplerin ait olduğu kullanıcısına göre açık, kapalı, işlemde, tamamlandı,
reddedildi gibi durumlara göre filtrelenebilmesi |
|
|
Yapılan tüm arıza talepleri , iş talepleri ve destek taleplerinin tek bir noktadan görülmesi, |
|
|
Detaylı raporlama seçenekleri arıza talepleri , iş talepleri ve destek
taleplerinin talebin açık , kapalı , işlemde , reddedildi durumlarının tarihe göre , tarih aralığına göre , oluşturan
kullanıcısına göre günlük , aylık ve 2 tarih aralığına göre bunların
raporlanabilmesi, |
|
|
E-posta ve sms yolu ile arıza talepleri , iş talepleri ve destek talepleri
ile ilgilenecek tanımlı kişilere veya saha elemanına kaydın alındığı andan itibaren talebin
iletilmesi / bildirilmesi, |
|
|
Taleplerin açık, kapalı, işlemde, tamamlandı, reddedildi gibi durum bilgilerinin
talep ile ilgili kişi tarafından talebe
müdahalesi sonrası durum bilgisini
yaptığı işleme göre düzenlenmesi, |
|
3 ) Kuruluşunuza Artıları:
|
|
Dönemsel günlük aylık yıllık raporlar alınarak kuruluşunuzun
performansını
görebilme,
Interete açık şekilde kullanıldığında müşteri ve kuruluşun en çok hangi arıza
talepleri , iş talepleri ve destek talepleri ile karşılaşıldığının saptanması,
Taleplere cevap veren personelin performans değerlendirmelerinin yapılması, |
|
4 ) Kurulum, Sisteme Erişim ve Yönetim Paneli Özellikleri:
|
|
Kurum içi intranet yapısında kullanıldığında talepte bulunacak personelin
Sisteme erişim ve kullanım kullanıcı adı ve parola sistemi ile
gerçekleştirilecektir. Bu kişiler kullanıcı adı ve parolaları ilgili önceden
tanımlanarak hesap oluşturulacak bilgileri ise e-posta adreslerine
gönderilecektir kullanıcı adı hariç parola kendi kişisel parolasını değiştirme
hakkı verilecektir, kullanıcı adı ve parolası unutulması durumunda sitemden talep
etmesi ile e-posta ile ilgili
kişiye e-posta ile kullanıcı adı ve parolası
hatırlatılacaktır,
Internet ortamında kullanımı ise var olan kullanıcı hesabı ile müşteri ilgili
talebinde bulunabilecektir,
Telefon ile alınan talep ise kaydı alan kişi tarafından istenen talebe kişi kartı
oluşturularak talep kayda alınmış olacaktır, |
|
|
Kurulum ve kullanım aşamasında: Kurulumu istenirse kurum içi intranet yapısında,
istenirse internet ortamında yer ve mekan sınırı tanımadan kullanıma açılabilir, |
|
|
Kullanıcıların programa ve yönetim paneline erişimi bilgisayarlarına herhangi bir
yazılım kurulumu yapmasına gerek kalmadan Internet Explorer, Mozilla , Opera ,
Google Chrome gibi popüler internet tarayıcılarla erişimi mümkün olmaktadır. |
|
|
Yönetim paneline erişim ve denetim admin kullanıcı adı ve parolası tanımlanarak
yapılacaktır,
|
|
5 ) Kullandığımız Teknolojiler:
|
|
.Net C#-ASP.net Programlama dili ve MS Windows işletim sistemi sunucu alt yapı
sistemi ve MS SQL veri tabanı
Jquery - Ajax - Java Script |
|
6 ) Tasarım Özellikleri:
|
|
Tasarımı standart olmakla birlikte kuruluşun logosu, iletişim bilgileri ve
kuruluşun özel renkleri varsa tasarım genel yapısı bu renklere
dönüştürülebilmektedir, |
|
7 ) Hizmet İçi Eğitim:
|
|
12 saatlik bir hizmet içi eğitim sonrasında kuruluş bu sistemi kullanabilecek alt
yapıyı kazanmış bulunacaktır. Sistemin teknik kullanımı ile ilgili interaktif eğitim
videoları verilecektir. |
|
|
|
|